Fiskalizacija

Modeli servisiranja i održavanja fiskalnih uređaja  

Da biste uopšte počeli sa procesom fiskalizacije neophodno je da potpišete ugovor o servisiranju i tehničkoj podršci za uređaj koji imate namjeru da kupite. U nastavku Vam nudimo različite pakete redovnoog servisiranja i održavanja fiskalnih uređaja koje je bazirano na slijedećim tarifnim modelima:

  • Team Fiskal Basic 15,00 KM/mjesec+PDV
  • Team Fiskal Standard 20,00 KM/mjesec+PDV
  • Team Fiskal Premium 25,00 KM/mjesec+PDV
  • Team Fiskal Premium + 35,00 KM/mjesec+PDV 

Detaljne specifikacije tarifnih modela:  

  • Team Fiskal Basic model podrazumjeva dostupnost servisnih kapaciteta za period od godinu dana sa rokom odaziva na intervenciju od 48 sati.
  • Team Fiskal Standard model podrazumjeva dostupnost servisnih kapaciteta za period od godinu dana sa rokom odaziva na intervenciju od 24 sati. 
  • Team Fiskal Premium model podrazumjeva dostupnost servisnih kapaciteta za period od godinu dana sa rokom odaziva na intervenciju od 12 sati. 
  • Team Fiskal Premium + model podrazumjeva dostupnost servisnih kapaciteta za period od godinu dana sa rokom odaziva na intervenciju odmah nakon poziva s prioritetom ispred svih drugih klijenata s nižim tarifnim paketima. 

  • U navedenu mjesečnu pretplatu uračunato je: 

    - tehnički pregled uređaja koji se obavlja jednom godišnje,
    - sve intervencije koje se obavljaju daljinskim pristupom (eng. remote access),     
    - sve intervencije kada Klijent donese uređaj u Ovlašteni servis.

    Ukoliko serviser dolazi kod Klijenta na lokaciju određuju se dodatni troškovi:

    - za područje Kantona Sarajevo izlazak na lokaciju je uključen u mjesečnu pretplatu. Ukoliko se ustanovi da je poziv za intervencijom bio neosnovan naplatiće se 20,00 KM jednokratno izlazak na teren.
    - za ostala područja u FBiH, izvan Kantona Sarajevo, obračunaće se putni troškovi dolaska do Klijenta prema broju pređenih kilometara. 


    Paketi održavanja

    Da biste uopšte počeli sa procesom fiskalizacije neophodno je da potpišete ugovor o servisiranju i tehničkoj podršci za uređaj koji imate namjeru da kupite. U nastavku Vam nudimo različite pakete redovnoog servisiranja i održavanja fiskalnih uređaja koje je bazirano na slijedećim tarifnim modelima: 

    Basic

    15KM/mj
    •   Održavanje uređaja  
    •   Team Fiskal Basic
    • Vrijeme odziva po pozivu; 48 sata  

    STANDARD

    20KM/mj
    •   Održavanje uređaja  
    •   Team Fiskal Standard
    • Vrijeme odziva po pozivu: 24 sata  

    PREMIUM

    25KM/mj
    •   Održavanje uređaja  
    •   Team Fiskal Premium
    • Vrijeme odziva po pozivu: 12 sata  

    PREMIUM +

    35KM/mj
    •   Održavanje uređaja  
    •   Team Fiskal Premium +
    • Vrijeme odziva po pozivu: odmah  

    Fiskalni printeri

    Ovo su neki od naših fiskalni printera koje imamo u ponudi.
    Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na fiskalizacija@team.ba

    584.00 KM

    Plug&Play USB sučelje za komunikaciju s PC Paper Easy-Loading“…

    724.00 KM

    TRING FP1 C

    643.00 KM

    Nova generacija fiskalne kase modernog dizajna sa jednom trakom širine…

    583.00 KM

    Pouzdanost (Epson - najveći proizvođač POS opreme u svijetu) Plug&Play…

    1,228.00 KM

    784.00 KM

    994.00 KM

    643.00 KM

    Broj artikala: 3.950Broj kasira: 10Veleprodajni kupci: 2.000Načini plaćanja:…

    679.00 KM

    Integrisan LPFR, ugrađen SmartCard čitač Konekcije: LAN, WI-FI/GPRS…

    1,205.00 KM

    Najbrži printer u klasi Automatski rezač papira Jedna rolna Jednostavno…

    696.00 KM

NAJČEŠĆE POSTAVLJANA PITANJA

Šta je to fiskalni uređaj?

Fiskalni uređaj je uređaj za evidentiranje dnevnog prometa koji je povezan sa informacionim centrom Poreske uprave Federacije BiH i služi za evidentiranje prometa po prodajnom mjestu. Uređaj koristi GPRS tehnologiju za prenos podataka na servere PU.

Šta je to Ugovor o servisiranju?

Ugovor o servisiranju je obavezan i potpisuje se sa ovlaštenim servisom. Ovim ugovorom se obezbjeđuje ispravan rad fiskalnih uređaja. Servisi moraju biti ovlašteni od PU, jer se u procesu fiskalizacije uređaj mora zapečatiti ovlaštenim pečatom servisera i inspektora PU.

Koje pečate moraju imati fiskalni uređaji?

Svaki fiskalni uređaj mora imati pečat ovlaštenog servisa koji je obavio fiskalizaciju, kao i pečate inspektora PU. Uređaji koji se isporuče na prodajno mjesto bez ovih pečata nisu validni.

Nama je kao kupcu potrebno više od 20 fiskalnih uređaja. Da li moramo imati isti servisni ugovor za sve uređaje jer je na nekim prodajnim mjestima promet veoma velik i veoma nam je važno hitno održavanje, dok je na drugim veoma mali i za njih bi uzeli jeftinije održavanje. Da li je to moguće?

Team Consulting nudi 4 tipa ugovora o servisiranju sa razlikom u vremenu odziva na intervenciju. Klijent može za svako prodajno mjesto i za svaki uređaj da napravi različit ugovor o održavanju. Naša preporuka je da uređaji koji su postavljeni na veoma prometnim prodajnim mjestima idu sa ugovorima sa kraćim odazivom na servisnu intervenciju. Potrebno je obratiti pažnju na zakonsku obavezu svakog prodajnog mjesta da unese sve račune koji su bili izdati za vrijeme dok je kasa bila na servisiranju. Na prometnim prodajnim mjestima ovo može biti popriličan problem.

Brojevi Telefona

033 868 889 

033 868 892

066 889 569

066 775 100


Servisi i Usluge


Zahtjev za ponudu